4 July 2009

FuTSAL o PICS??

falah,me n nazrul...STANDARD CHARTERED KL MARATHON

salam..

hari ni ada ptandingan futsal kat sekolah..hmm,saya ngan bbrp bdk lower 6 join le..smlm da played 1 game..kala..huhu..2-1..arini mst mng utk layak ke prgkt kala mati..1st game,kami mng 2-0,kedua2nya saya yg jaringkan..then,last grup stage game..kami berentap dgn satu team yg boleh dpanggil sbgai pasukan belasahan...hmm,kami mng 3gol tidak berbalas...saya jaringkan 1gol je..huhu..

masuk je prgkt suku akhir..kami tewas penalti..3-2 stlh seri 2-2...saya hny dpt jrgkan 1gol saje dat time..mgkn tiada luck utk ke prgkt semis..xpe laa...kami pun baru jerr main sama2..sbgai pasukan dari form 6...thats all the best that we can do..


hmm,futsal da abis..balik kpd running..saya akan training sungguh2 utk tidak mndtgkan cedera pada running yg terjauh yg akan saya join pada 2August 2009 iaitu King OF The Road ADIDAS 2009(lebih 1km je dari aritu,sc kl marathon)
sdkt gambar sc kl:-

keletihan stlh menamatkan 21.1KM...

mrehatkan diri sambil berborak...

bergambar le..ape lg..duduk je la..kaki sakit
alamak..terangkat tangan lak..kelab nie BEST!!!

da leh diri dah..hehehe
last pics..atas pentas laa...hahaha

No comments: