18 February 2009

hahaha....new in blog..


Salam! sebagai permulaan untuk blog ni...


aq sebenarnya dah lama nak cari tempat yang leh tulis blog2 ni..bukan la nak tunjuk pandai ke ape...tapi sebab aku nak tulis je la apa yang aku nak drpd sia-siakan masa..betol x??haha..baru lagi la...ape2 pun...majulah sukan untuk negara...


ok...nak cerita pasal hari nie..aq sebenarnya nak g train pukul 5.30 kang..4km je ckup la...esok ada larian kat skola..target nak dapat 1st tapi condition xbaik lah...tibe2 je badan ni lemah...2 la target sampai je...hehe...ape2 pun,aq tengah rasa keseorgn kat skola 2...xda gang yang skepala...budak kelas bio fikir aku ni xterima dorang n xkisah dorang...ish3...xpela...ape boleh buat,salah aku jugak terlepas cakap..padahal aku bukan marah kat dorang tapi takot nak lalu kelas yang gelap 2 n mood aq xbaik sebab xda member...nak dipendekkan cerita...aku xtau ape nk lakukan....dah la budak melayu kelas aku n budak kelas biology xselalu toking to each other..aku rasa aku ni duduk kat satu tingkatan yang memerlukan kerajaan membuatkan dorang ni nampak ada perpaduan sikit...


aku bukan la nak tuduh budak kelas biology tu sampai nak kata aku tak terima dorang...walaupun aku diam je..jauh dalam sudut hati aku,aku nak dorang yang patut tegur budak kelas aku sebab kebanyakan daripda dorang budak yang memang dari sekolah 2 tapi xpela...dorang sume bukannya kisah(sume orang datang sekolah nak belajar kan)..aq sorang je kot yang kisah..dorang kan lebih banyak berfikir..budak kelas bio la katakan..budak kelas aq pun satu...kenapalah suka duduk berpuak-puak..salah ke nk tegur orang yang dari kelas lain...aku bukan xnk ckp kat dorang sume ni..cakap kang,adala suara sumbang sana-sini kata aq ni marah2..bukan la nak marah cume aku nak tngk dorang ni kenal satu sama lain...2je...setiausaha aku pun satu...sejak akhir2 ni warm je ngan aku..entah ape salah aq ngan die..aq msg die pun sbb saje la nk tanya khabar die..bergurau dgn dia..tapi SENSITIF sangat..bukan la tak leh terima org sensitif ni tapi kdg2 naik MENYAMPAH la jgk kalo seorg kwn nk minx tlg,die kata aq merapu kat die...haizz(pening2)..sedih betol la..esok ada larian.jadi kena ready dengan diri yg serba kekurangan ni...mesti cube yang terbaik..IMPOSSIBLE IS NOTHING..aku akan lari sungguh2...try to fight my low confidence n my asthma..CHAIYO!!!



suara hati HARIZ a.k.a PRESIDEN TINGKATAN 6
ADIOS!!

No comments: