24 February 2009

SCHEDULE!!

ASSALAMMUALAIKUM and SALAM SEJAHTERA!!

pagi kedua aq xg sekolah.bukan sebab malas atau xde mood nak pergi.smalam sakit perut.perh,ketara juga la sakitnya.sekarang selalu sangat sakit2 ni.xpe2,mungkin dah dugaan.hari ni plak,dah siap dah.tibe2 hujan turun dengan lebatnya.haiz.tak dapat nak g sekolah.dah la ada speaking test for march test.dah nasib.kepala pun sudah mahu berat la.mungkin banyak berfikir kot.sedih juga tak dapat masuk towerthon ahad ni.rasa cam nak nangis pun ada.dari kecik nak join tat event.taun depan boleh lagi kot.WALLAHHUALAM! T.T

ini hari.aku akan mulakan benda yang aku pernah lawan 5tahun lepas iaitu sifat malasku.kali ini aku akan pastikan aku bukan sekadar hangat-hangat taik ayam.biarlah benda yang berlalu tu berlalu.aku tak diterima disana dan dianggap jauh berbeza.AKU TETAP AKU!aku rasa sangat sedih tapi hidup mesti diteruskan dan aku akan fight benda yang aku perlu dulu iaitu STUDY n RUNNING!!!aku akan buat jadual untuk dua perkara yang aq seriously target for this year.mungkin aku kena kurangkan masuk event larian la,sory guys..bukan sebab study ek.pasal budget.aku lupa la.aku perlu jaga kewangan aku la.aku ni orang susah,nak apa2 kena kumpul dulu.nak beli sumthing.harap fighting aku terhadap kemalasan aku kali ni akan berjaya.YOU CAN DO IT!

pasal persatuan yang aku join plak.mm,terima kasih kepada semua gang2 yang bertungkus-lumus buat kerja majlis,aku rasa amat bersyukur dapat gang cam korang n sumtimes rasa cemburu sebab korang sume pandai wat sume keje 2.aku secara jujurnya tak tau.orang cakap kalo xtau g blaja o tanya la kan.aku rasa keliru sekarang.banyak benda yang bermain dalam kepala aku.jadi,akhirnya aku tak buat apa2.aku akan cuba atasi masalah dalam pengurusan ni walaupun dah terlambat.

tentang CINTA.haiz.benda yang aku rasa paling rumit pernah aku alami.tis year aku xkan fight untuk benda ni.mungkin ada perasaan sayang lagi tapi aku rasa study ngan running lagi penting.tiada siapa salah dalam kes cinta aku ni.mungkin salah aku sendiri.tak pandai jaga hati orang tapi nak sangat kat orang 2.aku takde pengalaman dalam bidang ni.nak memujuk pun tak pandai.mengutuk pandai la.Y I STILL LIKE HER??kadang-kadang aku rasa bersalah pula bila buat dia marah ngan aku padahal aku rasa lebih baik dia marah ngan aku.tapi lepas ni,aku akan cuba wat dia xmarah dengan aku.dia tak suka kat aku lagi pun takpe la.harap2 dia still nice dengan aku.mungkin ada sesuatu yang menyebabkan dia diamkan diri daripada aku.aku rasa sedih sekarang ni.


2 je kot..
HARAPAN AKU!
-hari2 cuba berlari sejauh 8km.
-masuk standard chartered bulan 6 nanti.
-aku dapat la beberapa pingat masa sukan tahunan nanti terutama sekali acara fav. aku iaitu 100meter.(TRAIN3!!!)
-target aku dalam study cuma dapat tangkap banyak benda yang aku belajar.
-results harap2 dapat atas pagar masuk degree pun ok la.
-harap dapat la luangkan masa dengan budak2 tingkatan 6 kat SMKAM dengan lebih rapat walaupun rasa cam ada sesetengah orang xsuka kat aku.


SEKIAN,
HARIZ

No comments: