25 March 2009

++Resting and Sadness++

Salam!

huh..2day story about im losing in 1500m yesterday evening..its not just tat,my place for tat event also not tat gud.i gt 7th places from 12 participants.haizz.tis 1500m also nt my favourite event.my mental so down bcos my hamstring menyakitkan.my friend said is\ shud take a rest at least 2weeks b4 start run back.really sad la.but i think better i rest.jalan pun terincut-incut.

hmm,2ml mayb just come but cant run for 100m.sukantara for adding the marks to my sport house.btw,if my legs ok.next week,when the sukan day.i will enter the 4X100 and 4X400 secara haram.lantaklah cikgu nak cakap apa.my last sports day b4 i go out from the skool.haizz.my legs really annoying(first time i had tis situation).hmm,mayb bcos of i had the ketuk ketampi 100x last monday as a denda plus my legs memang dah tengah bengkak made tat ketegangan makin tegang.haizz.

datz all :(






HARIZ!

3 comments:

adek dush said...

rilex bro...
time injured kite rest kaw2...
xlari gunung dkejar...hehe

pJarT_FiZa said...

hmmm...kaki xok jgn ngengade nk lari...
btol kate adek dush..xkn lari gunung di kejar..
xsala rest 4 a while..asalkan nnt ur kaki back 2 d good condition..
think b4 u do...jgn push sgt...
tc

KR said...

waduh2..ni sume sbb training tak btol ni..kn dh jd mcm aku..huhu..warmup kne btol..cooling down pun jgn main2..sume tu mainkan peranan...jgn balun je bro...tula aku ckp..semangat ade..tapi training tak btol memkn diri nti..ni bedasarkn pengalaman aku..

okey...tc.semoga cpt sembuh.